Fanatik Ninja Tahap Hokage


Salam cuti rehat kepada semua, post hari ni ada taip-taip sikit. Lama dah tak menaip (padahal setiap hari). Malam sabtu memang masa yang paling best untuk post entry. Saya bukanlah rajin update sebab tiada masa yang secukupnya untuk mencari idea dan meng"google" kan diri.Kadang-kadang hujung minggu ni lah menjelajah idea baru dan website yang best.

Hah! hah! Apa kena dengan tajuk pasal ninja la pulak ni? buang tebiat! takda lah, cuma mau share satu laman web yang saya jumpa sedang terkapar-kapar di lautan internet ni. Korang kenal ninja? Kalau sebut saja ninja mesti teringat Naruto. Ada juga yang mungkin teringat Ninja Assassin ataupun Ninja Turtle kan. Tapi apa yang saya ingin kongsi sini merupakan The Real Ninja Fanatik. Apa yang dimaksudkan dengan fanatik ninja ni? adakah dia pandai menggunakan "chakra" dan menghasilkan "jutsu" ninja?

No! No! Ni berkenaan dengan seseorang yang fanatik ninja sampaikan statement yang dia buat pun memang dasyat lah. korang tengok nih..

Hi, this site is all about ninjas , REAL NINJAS.  This site is awesome. My name is Robert and I can't stop thinking about ninjas. These guys are cool; and by cool, I mean totally sweet. 

Amik nah, statement yang fanatik tentang kehebatan ninja. Bak kata orang ninja sejati lah, tapi sejati dia bab minat jer lah. Yang ni pula apa yang dikatakan "Fakta tentang Ninja" yang dia minat nih. (transalate BM ek)

Fakta :
1. Ninja adalah mamalia
2. Ninja gaduh setiap masa
3. Tujuan ninja adalah untuk buat "back flip" dan bunuh orang

Ni pula Testimoni Ninja la, amik prtscrn lak :

klik untuk pembesaran.

Pasal tu lah post ni namanya Fanatik Ninja ek..
Kalau korang nak lawat ninja tu boleh gak klik sini

Jumpa lagi di next post.

3 comments: