Puasa dan Raya

Salam kepada semua. Fuh! Fuh! dah berhabuk blog nih, uhuk! uhuk!. Pejam celik dah sampai ke bulan Ramadhan yang mulia ni. Saya memang kurang masa untuk internet dah. Last post pun tak ingat dah. Mungkin ramai dah tak ingat blog afiqsniper ni ek. Dulu memang rajin blogwalking, tapi sekarang nih tak tau lah camna nak blogwalking lagi ni.

Sempena bulan puasa ni marilah kita tingkatkan amalan serta kurangkan kemungkaran. Bulan puasa ni bulan yang mulia. Bulan rezeki juga bagi kita semua. Kita patut bersyukur dapat berpuasa di negara aman macam Malaysia ni. Kalau negara yang kucar kacir korang fikirlah camna dorang puasa. Ada yang mungkin cuma minum air kosong jer. Kita kat sini semua ada, dari yang A hingga ke Z. Tinggal korang pilih jer. Ada yang sampai nak sapu habis satu bazar pun ada gak.

Bulan puasa ni elakkan pembaziran. Kalau dah pokai time dekat raya kan susah. Tahun ni saya ber Raya yang sederhana saja. Planning nak pegi tawau tahun ni. Harap-haraplah hajat kesampaian. Kepada semua warga Elken dan sesiapa sahaja pengguna produk Elken, Terus amalkan pemakanan Elken Spirulina untuk tenaga sepanjang hari.

Ni lah lagu yang paling menusuk kalbu setiap kali hari raya, saya pasti memang banyak kenangan setiap orang dengan lagu ni.

SeLaMaT BeRpUaSa
DaN
SeLaMaT HaRi RaYa

Align Center

1 comment: