Adsense Cara Hitam

Salam to all, baru-baru ni dapat poskad dari Google berkenaan dengan pin untuk buangkan status "hold account". Dorang nak kompomkan alamat rasanya. Sekarang ni dah takda dah hold akaun cuma nak try sampai untuk first cash out. Tapi lama lagi lah coz yang ada sekarang ni pun ciput sesangat. Cash out dia 100USD. mungkin setahun lagi kot baru sampai, hehehe. Dah lama buat adsense dalam BM lepas tu terjumpa member yang kata lebih baik buat dalam English kalau nak Adsense tu mantap.

Nak buat dalam English? saya punya grammar pun terhumban hambing. Tapi takpa, saya try jak walaupun English tak terer, tapi mana tau denga buat blog English nih boleh improve speaking gak, sebab blogging ni umpama speaking. Lepas buat tu dia ada bagi satu teknik yang saya pun tak pernah terfikir. Rupanya teknik tu adalah blackhat tapi cara yang paling under radar. Memang menggerunkan gak. Dua hari jer pakai teknik tu tak mau dah, takut kena band lak. Sapa tak takut kalau beberapa minit jer jadi berdolar-dolar.

Walaupun earning ciput jer tapi asalkan tak kena band. Blackhat ni memang power seriously. Tapi bagi sapa yang berani lah. Kalau korang tengok kat adsense kat bawah ni , blog melayu nih dah berapa lama dah masih lagi $4.66.



Dan yang ini blog english punya dan pakai teknik hebat tu dalam masa dua hari, pastu terus taubat dan income jadi 0.00 setiap hari. Hehehe.




Saya nasihatkan blog di luar sana, kaji dulu sebelum buat apa-apa teknik yang diberikan oleh orang. Saya tahu mesti ada yang dah otai bab adsense blackhat ni dan camna nak buat income tahap gaban, nasihat saya macam biasa "stay under radar". Nanti ada yang terkena cam saya lak, nasib Google tak band.

C ya

Salam..


4 comments:

  1. boleh explen tak teknik under radar tu cammana? bukan apa, kadang2 kita buat tp x tau. bimbang kot2 sy sendiri terbuat teknik tu

    ReplyDelete
  2. yang saya ingat hari tu ada kaitan dengan link2 dan SEO.. tapi taktau lak camna dia buat..erm, ble rujuk kat sini rasanya http://carllys.com , kat sini banyak tips pasal ni..kalau saya, tak tau banyak..hehe

    ReplyDelete