Adakah Blog masih berbaloi?


Salam semua, kali ini admin dah berkurun tak update blog. Perghh dah 9 kali raya dah blog nih, hahahaha. Lantaklah kalau ada orang nak baca ke tak. 

Bulan Ramadhan bulan yang mulia, marilah kita mulakan dengan bersihkan hati dari kekotoran duniawi dan mulakan pencarian amalan di bulan yang mulia ini.

Siapa kata blog tak relevan??? korang ingat post facebook tu memang asal dari admin page yang bijak-bijak belaka? memang tidak di nafikan memang ada diantara page yang berkualiti dalam membuat post di FB/IGTwitter, tapi kalau ada 10 page post benda yang sama tak menarik juga kan?

Kebanyakan link dorang amik dari blog-blog jugak. Blogger penat memerah otak mencari idea post, berita dan isu panas. Apa yang dorang buat? Bubuh tajuk gempak, pastu link jer ke blog tersebut. Kerja senang nak dapat like beribu. Viral ni korang rasa di mana bermula? Blog la weih..

Bukan nak marah-marah,, hehehe. Sekadar mengisi masa lapang, dekat setahun tak buka blog. Ingatkan dah mampos. Ada juga la yang sudi melawat blog usang ni, Page view pun boleh tahan gak setiap bulan. Walaupun tak pernah update.

Yang memuaskan hati bila ada post-post lama keluar kat fb. Karipap sardin tak habis lagi ni. out dulu, tak larat nak terawikh. Siapa yang terbaca post ni silalah godek-godek post lama k.