GTA 6 RELEASE DATE NEWS AND UPDATE ROCKSTAR - MALAYSIA REVIEW


EVERYONE GREETINGS!


Siapa yang tidak mengenali siri permainan Grand Theft Auto ataupun juga dikenali sebagai GTA. GTA yang terbaru adalah GTA V yang mana pemain boleh bertukar karakter yang berlainan serta jalan cerita dan latar belakang yang berlainan tetapi pada akhirnya bersama-sama juga dalam sesuatu Mission.

Terdapat banyak persoalan mengenai siri lanjutan GTA V iaitu GTA VI. Syarikat Rockstar sudah meng kompom kan penghasilan GTA VI yang menurut sumber internet akan menggunakan Map di luar daripada U.S. Tetapi yang pasti Map yang terbaru ini sudah pastinya lebih besar dan luas berbanding dengan GTA V dan GTA yang sebelum ini.

Adakah semua map yang siri terdahulu seperti GTA Vice City, GTA San Andreas, dan GTA IV akan di gabungkan semuanya? Adakah kita akan dapat menikmati dan menjelajah kembali tempat-tempat nostalgia saat kamu sedang bercinta di bawah pohon San Andreas City?

Ada juga yang mengatakan bahawa GTA VI akan bertempat di BRAZIL .......lalalalalalalala.......
Rio De Jeniro baby! Ini akan menjadikan game ini 200% lebih menarik. Drug Wars man, Drug Wars! Lagi best kalau ada map di Malaysia. Bayangkan Map di Kuala Lumpur, ada KLCC, Menara KL, ble g Shopping, boleh part time jadi Uber, bila malan niaga pasar malam, bila larut malam pi merompak, kalau kena kejar polis lari pi Siam. Pergh..



Dari segi karakter pula, khabar mengatakan akan ada karakter wanita (YES!!) . Adakah Eva Mendes akan melakukan watak karakter di GTA VI? Please la Rockstar, please be Eva Mendes. And please bring Paul Walker back alive in GTA VI. Hahaha, that was something unexpected, but it doesn't care, GTA VI is basically came from 45 years of idea in game making. The worst stupid crazy a$$ f*ckin game is gonna be the best game ever. 

GTA VI tidak akan pilih bulu geng, smua konsol akan ada GTA VI ni Sony Playstation 4, mahupun Xbox One. PC lambat sikit la. Sebab GTA V yang lepas pun makan masa agak lama gak untuk muncul kat dalam PC

Akhir kata, tak ada akhirnya kalau nak cerita pasal GTA ni, so korang tunggu jer update terbaru dan terbabas daripada admin yang tengah mamai ni k..C ya guys!

No comments:

Post a Comment