New adsense Approve.

Salam to all, ana sangat gembira pada hari ini kerana ana punya adsense yang baru sudah approve. Ana tak tau mau cakap apa massyyyam sebab dekat sebulan juga tggu itu encik google tengok application ana.

Ehem!!

Ok lah, kalau sebelum ni saya pernah dua kali pakai blogger apply adsense, tapi dua-dua kena reject. Yang latest ni saya apply daru www.indyarocks.com, memang senang dapat. Cuma sign up di indyarocks.com dan ikut lah arahan yang dorang bagi. Update profile, masuk gambar, taip artikel dan lain-lain. Kalau profile dah update lebih kurang 50% barulah boleh apply adsense. Saya dapat tahu cara ni dari satu ebook yang saya download ntah laman web mana tu. Kalau tak silap tajuknya "How to easily approve google adsense". Something like that lah. Kalau saya jumpa kat dalam komputer ni saya share lah kepada sesiapa yang berminat ek.

Email dari encik google.


Earning masih kosong

Dan kini bermulalah misi yang mendebarkan untuk mencari earning di akaun yang baru ni. Hehehe, akaun sebelum ni main selamat sebab sayang gak duit yang ada dalam akaun tu kalau kena banned kan? yang akaun baru ni memang untuk projek adsense. Kalau korang ada tips bagilah sikit-sikit ok. Saya ni baru belajar main adsense, hehehe.

K lah,
Salam
c ya

1 comment: